ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نی نی سارا

اولین اشک سارا جونرو هم دیدم

1390/12/19 11:31
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز الان سارا جونممممممممم خوابه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبابا جون هم سرکارتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

از فرصت استفاده کردمو اینیادداشتو براتون گذاشتم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

دیروز درگیر خونه تکونی بودم گذاشته بودمت روی تختمونو کارامو انجام میدادم تو هم غرمیزدی که بغلت کنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمنم که دوست داشتم زودتر کارام تموم شه فقط باتو میحرفیدم یهو چشمای سیاهتو دیدم که برا اولین بار پر اشک شده بود یه قطره اشکم از چشمت سرازیر شده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدحس مادری در من فوران

کردو اومدم  بغلت کردموبوسیدمت   سارا جووووون  دوست دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
17 اسفند 90 20:31
آخیییییییییی عزیزه دلم اگه من بودم دق میکردم . قربونش برم جقدر نازه این خانمیییییییییی . برام دعا کن مامانی نی نی منم زودتر بیاد توروخدااااااااااااا





مامان نی نی
میترسم الان بیاد دق کنیاااااا
باشه ان شاا... نی نی تورو ببینم عزیزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد