ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نی نی سارا

بدون شرح

1391/10/5 19:25
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم!

 

سارا جدیدا یاد گرفته میگه عمه ،یه جملم میگه آب بده،ماشاا... همه فضولیارو هم انجام میده ولی در کنارش کمکمم میکنه مثلا ظرفشو میاره تو آشپزخونه میذاره.دخملم بش میگم نقاشی بکش مدادو برمیداره وخط خطی میکنه.پارک رفتنم خیلی دوس داره طوری که با گریه میارمش خونه.چندتا عکس ازش گرفتم براتون میذارم.  

سارا جون و هندوانه شب یلدا

وقتی به سارا میگم موش موشی شو اینجوری میکنه 

 

 

سارا عشقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 22:50
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
الهامی
6 دی 91 7:30
سلام موش موشی خوبی؟دختر لوس خودشو لوس میکنه عجب هندونه ای حتما خیلی شیرینه تنهایی نخوریش ها
منتظر عکسای بعدی هستیم


سلام عزیزم.مرسی اینم بخاطر اینکه گفتی عکس بذار.سمیرا بیااااااااااااااا مشد منتظرتمااااا.
عطی جون
6 دی 91 8:44
سلام عزیزم.خیلی وقت بود نیومده بودی دلم برای عکسای جدیدت تنگ شده بود.فک کنم بزرگ شدی مشغله داری موشی.قربونت برم میبوسمت


سلام عزیزم اره سرم شلوغ وقت نکردم.مرسی عطی جون بهم سرزدی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهامی
10 دی 91 8:35
مرسی که عکسای سارا رو میزاری برای ما تو دعا کن امام رضا بطلبه حتما میام سارا رو ببوسسسسسسسسس


خواهش میکنم حتمااااااااااا محتاجیم بدعا.بوس
هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 20:29
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
سجاد
24 دی 91 21:16
سلام سجاد کوچولو یکساله شد بیاین که منتظریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد