ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نی نی سارا

قربون قلب مهربونت برم

1391/7/30 21:13
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

امشب دخترم بهونه میگرفت نمیدونستم چشه بغلش میکردمniniweblog.comراهش میبردم ساکت میشد تا

میشستم گریه میکرد اول فک کردم دردی داره بعد ولی فهمیدم دردش تنهایی بردمش جلو کمد

اسباب بازیاش درشو باز کردم گفتم هر کدومو دوست داری بردار دستشو دراز کرد منم عروسکشو

دادم دستش ای جون چنان بغلش کردو خندید که با خودم گفتم کاش زودتر عروسکو

میدادمش.تازه میخواستم بخوابونمش نمیذاشت عروسکو ازش جدا کنم همونجور که عروسکه بغلش

بود شیر خوردو خوابید ازش عکس گرفتم تو ادامه مطلب میتونین ببینین.  

                          niniweblog.com

 

قربون قلب مهربونت بشمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد