ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

نی نی سارا

به خاطره دوست خوبم عطیه

1391/6/31 18:00
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان!

الان که دارم اینو مینویسم یه هفته از فوت مامان دوستم میگذره نمیدونین با شنیدن این خبر چقدر ناراحت

شدمو گریه کردم اینارو براتون نوشتم تا برای اون خدا بیامرز یه فاتحه بخونین عطیه جون ان شاا... خدا بهت

صبر بده ببخش اگه نتونستم بیام تعزیه.ان شاا... غم آخرت باشه.دوستان فاتحه یادتون نره.عطی اینو به خاطر

تو نوشتم تا بدونی بیادتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:46
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
سمیرا الهامی
1 مهر 91 12:53
سلام عزیزم من هم خیلی ناراحت شدم و کلا همه فهمیدن که حالم خوب نیست.انشالله روحشون شاد بشه.خدا به عطیه جون هم صبر بده واقعا غم بزرگیه.مرسی زهراجون
دوستت دارم
16 مهر 91 11:11
مرسی دوست خوبم.خیلی عززززززززیزی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد