ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نی نی سارا

دیروزمون چطور گذشت.

1391/6/19 23:47
234 بازدید
اشتراک گذاری

                              

                                niniweblog.com

سلام دوستان! niniweblog.com

دیروز با سارا با مترو رفتیم حرم امام رضاniniweblog.com

تو قطار به دخملم یه بیسکویت داده بودم به همه به به میداد الهی  

قربون 4دندونم برم که این قدر مهربونه بعد زیارت رفتیم دور زدیمو اومدیم خونه. 

تازگیا به جایی که من بش غذا بدم سارا لقمه هایی که براش درست میکنمو میذاره دهن خودم.

سارا کنترل تلویزیونو بر میداره و کنار گوشش میگیره و از خودش صدا درمیاره به قول معروف الو

میکنهniniweblog.com

 راستی یه برس کوچولو داره که باش 4دونه شویداشو شونه میکنم یه روز بعد شونه کردن بش

دادم دیدم به موهاش میزنه الهی فدات بشم عزیزممممممم عکسای سارارو تو ادامه مطلب ببینید. 

niniweblog.com                                                                         

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 0:23
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php سلام میشه به محمد فرهام شماره عکس 42 رای بدین ممنونم ادرسو دادم زود میاین که دیر نشه
سمیرا الهامی
20 شهریور 91 9:32
سلام دخمل ناز و بامزه چقدر بزرگ شده خانم خانم ها هزار ماشالله داره تپل تر میشه دندونش داره دونه دونه درمیاد انشالله بوس محکمممممممممممم آفرین که اجازه دادی مامانی ازت عکس بزاره
سجاد
22 شهریور 91 22:27
سلام " وب خوشملی ساختین . با اجازه ی شما وب کوچولوی نازتون رو لینک کردم . خوشحال میشم شما هم وب سجاد رو لینک کنین . با آرزوی موفقیت برای کوچولوتون و خانوادش


سلام.مرسی باشه حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد