ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نی نی سارا

نظرات (7)

سپیده
5 مرداد 91 18:35
سلام. ماشالله به دختری.
خانمی اگه دوست دارید عکس جشن دندونی و یا سیسمونی کوچولوتون رو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن. منتظر جوابتون هستیم.


سلام.مرسی
مامان طاها
5 مرداد 91 18:35
چقدر شیرین و با نمک و با مزه ایی تو.
خدایا حفظش کن.
مامانش اسفند یادت نره.


مرسی عزیزم
سپیده
7 مرداد 91 0:26
سمیرا الهامی
7 مرداد 91 10:41
سلام عجبببببببببببببب یه عکس گذاشتی مردم ازبس اومدم و سارا رو ندیدم دلم براش تنگ شده بود.خوبی؟از طرف من لپشوبوس کنی


سلام مرسی عزیز خوب یه کامنت میذاشتی تا ازش عکس بذارم تو خوبی؟چه خبرا؟
سمیرا الهامی
8 مرداد 91 11:02
سلام خبری نیست سرکاریم دیگه از صبح تاکله ظهر.ماشالله چقدر بزرگ شده خوبه این وبلاگ رو درست کردی اگرنه خدامیدونست اصلا نی نی تو ببینم یا نه.
محکم ببوسش


به سلامتی مرسی خیبی فضول شده التماس دعا بوس مرسی نظر دادی
Asemane man
9 مرداد 91 10:58
یک عمر درون خویش آوار شدم پا بر سر دل نهاده، هشیار شدم از بس به طناب عقل رفتم ته چاه آخر به دل خودم بدهکار شدم !
Asemane you
9 مرداد 91 11:00
عزیزم موضوع این وبم روتغییردادم،خوشحال میشم راهنمائیم کنی


باشه حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد