ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

نی نی سارا

قربون دخملم برم

1391/2/17 22:34
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

 

هفته پیش برا دهه ی فاطمیه رفتیم گناباد بابایی که همش درو بر مسجد بود

 

ان شاا... خدا قبول کنه و با هم بریم زیارت خونه ی خدا.هر وقت میریم گناباد انگار

 

بهم مرخصی دادن چون ..........

سلام!قلب

 

هفته پیش برا دهه ی فاطمیه رفتیم گناباد بابایی که همش درو بر مسجد بود

 

ان شاا... خدا قبول کنه و با هم بریم زیارت خونه ی خدا.هر وقت میریم گناباد انگار

 

بهم مرخصی دادن چون اونجا همه از بس دوست دارن فقط برا شیر دادنت میدن

 

بهم خاله پری جونم که عاشق بچه هاست همش تورو نگه میداشت یه روز دیدم

 

گذاشتت تو جا میوه ای یخچال تو هم انگار نه انگار راحت لم داده بودی چنتا عکس

 

ازت گرفتم میذارم تا هر کی از وبلاگت دیدن کنه ببینه!

 

           عاشقتم چشم سیاه مامانیییییییییییییییییییماچ

 

                                    ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پری جون جونی
18 اردیبهشت 91 0:23
سلام جیگر خاله پری.الهی قربون نشستنت بشم.الان ساعت 12نیمه شب دارم برات می نویسم عموامین تخت خواب اخه فردا5.30صبح می خوان بران سرکار.من وعمو هردوتایی دلامون واست یه ذره شده ساراجونم.ماشاا... روز به روز بزرگ تروفضول تر می شی.مامانی رو مجبور کن که تورو بیاره پیش ما.مادرجون واقاجون هر روز عکساتو میبینندو فدات می شن.شب بخیر ملوسم.بوسILOVEYOU
خاله پری جون جونی
18 اردیبهشت 91 0:47
سلام جیگرخاله پری.عکساتو همه شونو دیدم ماشاا... بزرگ شدی.الان ساعت 12.30نیمه شب عموامین خوابه منم که دارم واسه شما یاداشت میذارم.منو عمو دلمون خیلی برات تنگ شده خاله.ابجی جونم پاشو دخملمونو بیارگناباد.مادرجون واقاجون که هر روز عکساتونگاه میکنندو فدات میشن.سارا خیلی شیرین وبامزه است خصوصاحالا که کچل شده.قربون اون نشستناش بشم دلم میخواست الان پیشم بود یه ماچ ابدارش میکردم.شب خوش سارا کچلمبوسILOVEYOU



سلام خاله جون.الان دارم با موس بازی میکنمو میخندم مامیم داره برات مینویسه منم دلم براتون تنگ شده ماچچچچچچچچچچچ ملسی نظر دادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سارا می باشد